Thursday, May 17, 2018

Ikuti Perkongsian Dari PESAKIT JANTUNG Tersumbat Ini Setelah Mereka Mengamalkan Jus Ikhlas Ridz Herbs


DULU SAYA PESAKIT JANTUNG 4 SALURAN TERSUMBAT KINI ALHAMDULILLAH SAYA SIHAT DENGAN IZIN ALLAH 😊

Daripada 4 Saluran yang tersumbat hanya SATU sahaja yang terselamat iaitu saluran yang 20%

==================
AGEN DI PERLUKAN 
==================

Coreta Ikhlas:
Testimoni Jus Ikhlas  


Sikap orang kita ..ramai yg beranggapan supliment untuk menjaga kesihatan adalah pilihan terakhir......Mereka lebih gemar membelanjakan duit membeli belah dan bersosial.

Tapi apabila dah sakit mereka tercari-cari apa supliment yang patut diambil selain memilih ubat ke hospital,...jalan terakhir...Sayang ada ketikanya sudah terlambat.

Ini Adalah Luahan isi hati (Testimoni) Sdr Alias Mohamad sebagai seorang Pesakit Jantung 4 saluran tersumbat, dlm 1 tahun menelan ubat Hospital lebih 1,500 biji, sekarang telah beransur-ansur meninggalkan ubat Hosptal ini.


Beliau kini mengamalkan meminum Jus IKhlas sebagai Penawar setiap hari tanpa henti....

“Sejujurnya saya berkongsi dgn rakan rakan ..memang memberi bnyak kebaikan Jus Ikhlas ini...pada masalah Jantung saya...Terima kasih Allah....” Kata Sdr Alias

Mengapa saya memilih Jus Ikhlas dan mengamalkannya hampir 3 tahun lebih?

Ini kerana sebelom ini saya telah meminum pelbagai jenis supliment dan ubat hingga mencecah nilai beratus ringgit sebulan.

Tapi kesan tetap tiada malahan kolestrol tidak stabil. Apabila saya terbaca naskah surat khabar dari sinar harian berkenaan penemuan Halia Bentong yang telah di adun sempurna menjadi Jus membuatkan saya ingin mengetahui lebih lanjut tentang kebaikannya dan membuka peluang sekali lagi untuk mencuba.


Alhamdulilah dah 3tahun 
saya amalkannya
==================
Tekanan Darah dan Kolestrol Stabil malahan gastrik pun hilang dah..dulu nak berdiri lama pun tak boleh..berlari pun tak boleh terasa sesak di dada ,terasa lengguh sendi2. Lepas mengamalkan Alhamdulilah saya mampu berdiri lama,mampu berlari anak,pernafasan lebih lancar, malah saya cuba buktikan pada Expo MAHA 2016 yg lalu selama 11 hari dari 9 pgi hingga 10 mlm saya masih mampu berdiri tegap. 


Bahan Utama
==========
Halia Bentong yang memberi manfaat dan yang paling sempurna nilai mineral yang tinggi dan mempercepatkan pencairan darah dan pembasmi kolestrol jahat, mematikan sel kanser dan memberikan semangat secara semulajadi. Halia Bentong perlukan penelitian dos yang betul untuk di makan.jadi Jus Ikhlas Ridz Herbs ini merupakan pilihan saya. 

***Fikir fikirkan lah untk diri anda dan keluarga tersayang...


Mengapa Anda Perlu 
Dapatkan Jus Ikhlas Ridz Herbs ! 

 Harga Berpatutan dan lebih murah 
 Tempoh kesan hanya dalam Seminggu
 Mampu cegah Penyakit kronik
 Produk Bumiputera
 Minuman kesihatan yang satu-satunya mempunyai bahan Halia Bentong Gred AA


Cara Tempahan & 
Pembelian Online
=============

Sila taip “IKHLAS” dan hantarkan 
ke +6016-423 0032

ATAU sila click link dibawah terus ke Wasap kami.


Harga Sebotol 
========= 
RM50 (Semenanjung Malaysia)
RM60 (Sabah/Sarawak)
**Tidak termasuk kos Penghantaran

Sebarang Pertanyaan “PM” kami utk detail selanjutanya


No comments:

Post a Comment